zaterdag 18 januari 2014

Tasje gepimpt

Goedemorgen,

Vandaag wil ik jullie dit vrolijke tasje laten zien, bij Kimya heb ik dit basis tasje gekocht, als je eens een kijkje neemt op haar site.. dan kom je ogen te kort, zoveel leuks voor een freubelaar qua tasjes :)

Als ik ergens op visite ga dan neem ik vaak een kleinigheidje mee, ook dit tasje ging mee op visite om achter gelaten te worden met lekkere snoepjes erin :)

Zien jullie het oranje rondje met een vrolijk randje erom heen, dat is een mal van Noor!Design en is te bestellen bij Hobbyzuss, als je eens een kijkje neemt op haar site dan zie je allemaal leuks, ook voor haken heeft ze veel in haar winkeltje.... zeker de moeite waard!

Liefs Willemijn

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Nou je mag bij mij op visite komen hoor .....
    Ha Ha
    Hij is weer erg mooi
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is zo vrolijk en leuk, heel gaaf gemaakt ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer supermooi gedaan Willemijn, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt mooie dingen! Ben blij dat ik jou kwam volgen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen