vrijdag 10 januari 2014

Geurzakje gehaakt


Oma is 90 jaar geworden! Wat een leeftijd is dat toch!
 
Begin december was ik druk aan het bedenken wat ik haar zou kunnen geven, allerlei ideetjes kwamen in me op, maar er zat er niet 1 bij waar ik echt een WOW gevoel bij had.
 
Totdat ik ineens gehaakte geur/zeepzakjes tegen kwam op het internet, wat is dit een leuk idee!!
Ik ben meteen aan de haak geslagen en binnen korte tijd was dit leuke zakje gehaakt.
 
Ik heb gekozen voor de kleuren oud roze me wit en ik heb er een lekker geurzeepje ingestopt van Dove, de geur waar iedereen toch van houdt :)
 
Maar.... dit is niet alles, ik heb dit lekkere geurzakje verpakt in een tasje en dat laat ik jullie morgen zien:)
 
Liefs Willemijn

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je oma!

    Wat een mooie leeftijd heeft ze bereikt!

    Je geurzakje is erg mooi geworden,daar zal ze erg blij mee zijn ❤️

    Fijn weekend meid!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte feliessssss met oma en wat een mooie leeftijd zeg ♥ je haakt een prachtig zakje daar zal ze wel van genieten x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    gefeliciteerd met je oma
    en dit gaat ze echt heel mooi vinden .
    Prachtig gemaakt weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat voor je oma!!
    90 jaar .. wat een mooie leeftijd!!
    en wat een leuk en mooi en praktisch kadootje! Oma'tje zal er heel blij mee zijn!!
    wat zal ze heel fier zijn op jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gehaakt, mooi ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen