maandag 13 januari 2014

Cailin ♡♥♡

 
Soms mag het best wel vind ik.... een berichtje over onze katjes....
Ik ben net zo dolletjes op ze als dat ik freubelen leuk vind!
 
Ik wil jullie graag voorstellen aan dit prachtige poesje, we hebben haar Cailin genoemd.
Het is een heeel verdrietig verhaal en vreselijk dat mensen dit kunnen doen bij dieren!
 
Toen ze 1,5 maandje oud was bracht een vrouw haar bij de dierenarts, ze had een schedel basis fractuur opgelopen, twee dagen erna kwam ze weer met het beestje aanzetten, deze keer een gebroken kaak! Dit kan zo niet zei de dierenarts, zij blijft hier!
 
Wij kregen te horen van dit katje via de dierenbescherming en ons besluit stond vast, dit beestje kan geen beter leventje krijgen dan in ons huis met de andere katjes ♡♥♡ bij thuiskomt bleek dat ze ook nog een gaatje in haar oortje heeft... we willen niet weten hoe dat komt! De vrouw vertelde dat haar ex-man zijn agressie op het katje bot vierde. Vreselijk wat een leed heeft ze achter de rug gehad.
 
Inmiddels is ze nu ongeveer 5.5 maandjes oud en het is echt genieten met haar erbij, ze is heel speels en wil graag de hele dag spelen en klieren.... je merkt helemaal niet dat ze zo ernstig mishandeld is en als ze moe is komt ze graag bij me liggen....
 
Kortom... zij hoort er helemaal bij!
 
We zijn rijk gezegend met onze 7 katjes & elke dag is het genieten!
 
Liefs Willemijn
& een pootje van Cailin

8 opmerkingen:

  1. Wat een akelig verhaal en fijn dat ze zo'n goed thuis heeft gekregen bij jullie! Misschien scheelt het dat ze nog zo jong was. Mijn ouders hadden thuis een kat die kwam bij onze buren vandaan. Zij hadden een valse herdershond die de kat regelmatig te grazen nam. Op een dag stond de buurvrouw voor de deur met de kat op haar arm, of wij 'm wilden hebben. Zo is Poetie bij ons gekomen, maar hij is altijd wat schuw gebleven voor vreemden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja willemijn sommige dingen kan je beter niet weten. Ik had een expartner die een eigen hond mee nam, en toen ik er een keer bij was, dat hij die hond wat aan deed,en ik het terug deed met de mededeling zo voelt de hond zich nu ook, was de relatie over . Maar dieren mishandel je niet dat is een teken van onmacht.
    gr sandr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. misselijk word ik ervan... WAAROM waarom neem je in hemelsnaam in dier in huis.. want geloof me je bent helemaal dol op katten of andere huisdieren OF niet... grrrrrr... lieve lieve Cailin je bent nu in een warm nest terecht gekomen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net wat Jenneke al zei....WAAROM
    neem je dan een dier in huis!!

    Pff heftig hoor voor zo'n klein diertje :(

    Wat fijn dat ze bij jullie terecht is gekomen :)

    Liefs Henrike

    En een pootje van Bambou en Connery ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat erg zeg, die mensen zijn geen dieren waard, wat goed dat jij zo lief bent voor je beesies, ik ben ook een kattenliefhebster ,ik had vandaag ook wat met mijn kat ja tis balen dat het weer geld kost maar liever het geld dat mn beesie pijn heb, respect voor je willemijn xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vreselijk dat zulke mensen zo doen!!! Maar je hebt wel een super schattig katje!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik heb dit verhaal toen ook op je FB gelezen,
    het is toch te triest voor woorden dat er mensen
    zijn die een dier zoiets aan kunnen doen,
    het doet me echt pijn.
    Ik ben ook een groot kattenliefhebster, en
    te zien hoe jullie met de beestjes om gaan
    is gewoon geweldig, zo zou iedereen
    moeten zijn, geniet er lekker van meid !

    Liefssss Erica ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet even reageren hoor....je krijgt er tranen van als je leest hoe zo,n weerloos beestje mishandeld is...wat ben jij een lieve meid met een groot hart om dit beestje een liefdevol op te vangen....ik zou hetzelfde doen kan hier absoluut niet tegen....en wat een liefffie is ze....

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen