dinsdag 28 januari 2014

Agenda gepimpt ♥

Het jaar 2014 brak bijna aan en ik was nog een nieuwe agenda kopen, dit keer wilde ik graag een katten agenda, - ik als kattenvrouwtje kan toch niet zonder?? - dus ik naar de Bruna toe om te kijken voor een franciens katten agenda, maar ik vond ze wat tegen vallen.

Na een aantal winkels in en uit kwam ik bij de Witte Boekenmarkt en zag ik daar verhips een leuke, simpele kattenagenda voor nog geen € 5,00-.
Die is voor mij!

Toch wilde ik graag mijn eigen voorkantje maken, zo gezegd zo gedaan... met vilt heb ik een hoesje eromheen gemaakt en daar bovenop heb ik 8 bloemetjes gehaakt in heerlijke meisjes-achtige kleurtjes ♥ ik ben helemaal gelukkig met mijn leuke gepimpte poezen agenda!

Ojaaa... natuurlijk moest er wel een bladwijzer in komen, uiteraard ook gehaakt met bloem ♥

Liefs Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wat een super leuke kaft heb je gemaakt voor je agenda.
    heerlijk die kleurtjes en die boeken legger erin is ook erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gemaakt, gewoon een unieke agenda
    op deze manier, ik vind hem heel erg mooi
    geworden ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen