zaterdag 4 januari 2014

Fijne feestdagen gewenst

Dit is mijn laatste kerstkaartje die ik heb gemaakt van het jaar 2013.
 
In de hoeken zie je bloemetjes, ik heb ze kerstachtig gemaakt met glitters....
 
Ik ben alweer druk bezig met allerlei nieuwe ideetjes, kben nu lekker aan de haak.... zucht wat wordt het mooi!
 
Op een gegeven moment heb ik een paar dikke mappen gekocht om daar allerlei leuks in op te bergen, want onthouden kon ik het op een gegeven moment niet allemaal....
Ik ga weer lekker door met al mijn creaties en ook in het nieuwe jaar laat ik ze aan jullie zien.
 
En het allerleukste van alles is dat ik vanaf dit nieuwe jaar extra vrij ben, om lekker te kunnen hobbyen :) Blije ik!!
 
Groetjes Willemijn

9 opmerkingen:

  1. ik ga je ook dit jaar weer heerlijk volgen :-) prachtige kaart ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Willemijn, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kerstkaartje! Leuk dat je dit jaar Meer vrij bent, nog meer tijd voor de hobby. Ben benieuwd wat je allemaal maakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor Willemijn!!!
    En een creatief 2014 gewenst.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Willemijn,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe ideetjes en je haakwerk natuurlijk!
    Laat maar zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Willemijn, ben helemaal weg van je bloemen.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willemijn..

    Ik zag op facebook je blognaam staan....wat leuk ik ga je volgen..leuk om nieuwe ideetjes te zien...
    Misschien vind je het leuk om eens op mijn blog te komen kijken???

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is ook weer fantastisch, op een
    leuk en creatief jaar ☺
    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen