maandag 3 maart 2014

Warm winter wishes


Heerlijk vind ik het om te freubelen met papier, wol, en vilt.
Ik laat dan ook graag mijn creaties zien, zoals deze winterse creatie.

Sinds een paar jaar ben ik helemaal verliefd op dieren, zelf hebben we 7 katjes waar ik elke dag mee speel en knuffel. Twee katjes komen uit een zeer slechte omgeving en dat wij die een nieuw leven mogen geven met alle liefde, daar zijn we zo dankbaar en blij om!

We wonen in de Achterhoek en waar ik ook naar toe ga, elke dag kom ik langs weilanden vol met dieren, van schaapjes tot pony's. het is een feest om hier te wonen!

Ik heb mijn fototoestel weer even aan de oplader gelegd om straks weer mooie kiekjes te schieten van de kleine lammetjes die geboren zullen worden.

Je begrijpt het denk ik al... op mijn blog zal ik ook dierenverhalen / foto's erbij gaan zetten, omdat het een deel van mijn leven is.

Liefs Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk, dierenfoto's, wij zijn er hier ook gek op. We hebben vier konijnen. Helaas kunnen wij geen binnendieren hebben ivm mijn allergie. Maar onze meiden zullen die later ongetwijfeld zelf wel hebben.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Geweldig mooi gemaakt weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supermooi gemaakt Willemijn, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent net zo'n dierenliefhebster als ik ben, oh wat is dat toch genieten, en de liefde die
    die beestjes dagelijks aan je geven dat is gewoon zo mooi en bijzonder.
    Als het aan mij lag zou ik ook nog wel meer katten hebben, maar de twee die ik
    nu heb dulden geen anderen in hun eigen huis, ik heb 8 maanden 2 andere katten erbij gehad, en 8 maanden lang heb ik mijn eigen katten niet gezien, bleven alleen maar op de gang en boven,
    jammer was dat. Maar jouw mooie foto's van je diertjes zijn altijd zo leuk om te
    zien op fb ☺
    Oh ja, ik zou het haast nog vergeten, maar je tasje is weer helemaal toppie !

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen