vrijdag 21 maart 2014

baby poncho



Ooooh ben helemaal in mn sas op het gebied met haken!
Elke dag haak ik wel iets, of ergens aan een omslagdoek of een nieuw project....
Geweldig leuk!

Stel je wilt ook zo'n poncho, je kan me altijd mailen.

Dit is mijn pop Maaike, die heb ik al van kinds af aan, oooh wat heb ik daar veel mee gespeeld!
Ik had ook een kinderwagen een blauwe, wat heb ik daar veel meegewandeld bij ons in de buurt.
Als ik terug denk aan mijn kinderjaren dan kom ik tot de conclusie dat ik in veel dingen hetzelfde ben gebleven, was veel buiten aan het spelen met fietsen, rolschaatsen, heel veel schommelen, stoepkrijten, thuis waren we met 6 kinderen, er was altijd wel iemand om mee te spelen en als dat niet eens het geval was dan kon ik me zelf ook prima alleen vermaken.... als ik daar aan denk komt er een glimlach op mijn gezicht, het was fantastisch! moederen over de pop en als het eens slecht weer was dan was ik binnen aan het kleuren, tekenen, met draad en stof aan de slag. Ik had zelfs een kindernaaimachine!

Nu ik inmiddels 26 ben doe ik vrij veel nog hetzelfde onbewust, ik moeder over de katjes, het zijn tenslotte onze kindjes, als het heerlijk weer is ben  ik vaak einden aan het skeeleren, gaan we naar dierentuinen toe of gewoon een heerlijke wandeling samen met man. Binnen vermaak ik me prima in mn eigen hobbykamer en haken doe ik op de bank.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Geweldig leuk gehaakt weer .
    prachtige kleuren heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat klinken je kinderjaren gelukkig! Fijn om in zo'n gezin op te groeien! Hopleijk hebben jullie het nu nog steeds goed met elkaar.
    Je poncho is super geworden. Wat leuk die pop van vroeger!
    Fijn weekend, geniet ervan....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er zo ontzettend leuk uit, wat heb je dat leuk gemaakt, en wat een leuk verhaaltjes
    erbij, leuk om te lezen hoor ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen