dinsdag 11 maart 2014

Gehaakte omslagdoek


Heerlijk warm is ie en ideaal om zo even over je schouders te leggen voor de koude dagen.
Ik kwam op het idee toen ik het in de kerk wat frisjes kreeg, we zitten 's ochtends in een oud kerkje en tja dat is in de wintermaanden niet altijd even warm.
Voor mij geen probleem meer, ik sla de doek om me heen.
Het patroon komt uit het boek: Haken & Kleur een huis vol geluk
--------------------------------------------------------------------------- 
Ons heerlijke katje Dopey, tja... wat kan ik over hem vertellen:
Hij is een zoontje van onze rode kater Stitch en mams Yasmin, die ook bij ons in huis wonen.
Samen met zijn broertje en zusje vormen ze een leuk gezinnetje.
Toen Dopey nog een klein Dopeytje was, was hij de schattigste om te zien, altijd zn tongetje uit zn bekje, zo lief! We hebben er foto's van - veel foto's -
Dopey is een pers, hij heeft lange haren en lijkt misschien wel een enorme kat, maar schijn bedriegt, onder de dikke vacht zit een klein mannetje, weegt nog geen 3 kilo.
In de wintermaanden is zijn favo plekje het fleece vest van man, we weten altijd precies wanneer hij erin wil.... hij komt naar je toegelopen, maakt geluid op zijn manier - en huppakee man zet hem in zijn vest waar hij een slaapje doet  ♥ lieff  


2 opmerkingen:

  1. Wat schitterend je omslagdoek, supermooie kleuren ook Willemijn en wat een schitterende foto;s van Dopey, wat mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat heb je een mooie omslagdoek gemaakt. Ik vind hem mooi van kleur. Je verhaal over Dopey heb ik met veel plezier gelezen!
    Doei doei!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen