zondag 25 november 2012

Voor jarige Marit

Hi,
 
Ik las op het blog van Madeliefjuh dat haar kleine meid jarig bijna jarig zou zijn, ik denk ik ga wat leuks aan haar geven. Ik kwam in de Bruna deze leuke haarborstel tegen met HAAR naam erop!
Het is een echte meid en daar past zeker deze top model haar borstel bij.
Wat is er dan leuker om deze te geven dacht ik zo...
Hieronder even een fototje er van gemaakt.
Het kaartje zelf is gemaakt de grote ovale kartel Spellbinders Nestabilities, het stempeltje is er een van c.c. designs en ingekleurd met Distress Ink en H2O verf.
Op haar vleugeltjes heb ik stickles aangebracht.
Het gras is een stansje van Crealies en gebruik ik ongemerkt best erg veel, maar zo komt dit stempeltje beter uit de verf:)
De vogeltjes en de boomtakjes zijn van Marianne Design.
 
Liefs Willemijn

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en super leuke borstel, zal ze vast heel blij mee zijn. Leuk dat je dit doet.Super.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit super gedaan Willemijn en wat zal ze daar superblij mee zijn, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn,
    Nou dat is een superlief gebaar van je! Ze zal blij verrast zijn denk ik!
    Je kaartje is erg mooi geworden en het cadeautje met naam (!) is helemaal geweldig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Ik weet zeker dat ze daar heel blij mee zal zijn.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke meisjeskaart plus een superleuk cadeautje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk! Daar zal ze wel heel erg blij mee zijn geweest :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen