zaterdag 17 november 2012

Kerst hangertje

Goedemorgen allemaal,
 
Ik dacht ik moet toch snel aan de slag met de kerstkaartjes, want ik heb nog helemaal niets. En wil toch heel wat mensen een zelfgemaakt iets geven:) Dit is dan de eerste en er zullen nog meer kerstprojectjes voorbij komen, want ik zit helemaal in de kerstsfeer...
 
Laatst was ik bij de Xenos en zag deze hangertjes liggen, ik dacht daar kan ik wel wat leuks van maken:) Ik heb alles los gemaakt en eruit gehaald en mijn eigen creaties erin gemaakt.
Dit is dan het resultaat:)
 
Tilda heb ik gekleurd met de Distress Ink en H2O verf, het sterretje heb ik bewerkt met Glossy.
Het mooie papiertje is van eline's huis, ze heeft toch van die prachtige kerst/winterse papierlijnen in haar collectie, echt helemaal gaaf! Ik neem altijd een kijkje op de beurs bij haar stand.
 
Verder heb ik bloementjes en takjes erbij geplakt, en om het helemaal af te werken sterretjes:)
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerst creatie vinden:) Ik ben in iedergeval tevreden:)
Lieve groetjes Willemijn

5 opmerkingen:

  1. Hoi Willemijn,
    wat is hij leuk geworden. grappig hoe jij dit omschrijft, want ik loop ook heel vaak in de stad met het oog wat kan ik oppimpen en wat kan ik gebruiken voor de knutsel, en dan niet in de knutselwinkels :)
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou meis je eerste kerstkaart is een beauty geworden, super gedaan hoor.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit schitterend gedaan Willemijn, ik vind het helemaal super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan , leuke achtergrond!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen