vrijdag 23 november 2012

Kerst deurhanger

 
 

Hi,
Op de Kreadoe beurs zag ik deze leuke deurhanger.
Leuk dacht ik die ga ik pimpen en dit is het resultaat geworden.
 
Tilda heb ik gekleurd met Distress Ink en H2O verf, ik heb hier en daar wat Stickles aangebracht:)
Ik heb haar uitgestanst met de Spellbinder classic scalloped ovals large in combinatie met de Spellbinder classic ovals large, zo krijg je een leuk effect.
Afgelopen zaterdag was ik bij Crealing in Geldermalsen en daar zag ik dit super mooie kerst/winterse papiertje: Pere Noel Basic. Dit was het begin van de hanger.
De blauwe sterrenring is van Memory Box: Flurry Wreath en heb ik met 3d kit verhoogt opgeplakt.
De sterretjes en blaadjes zijn van Marianne Design.
 
Ik ga weer lekker met freubelen!
Liefs Willemijn

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deurhanger. Leuk hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat een leuke deurhanger is dit zeg! Mi papier en alles zo mooi afgewerkt! Die pomponnetjes aan de onderkant zijn echt gaaf!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende deurhanger heb je gemaakt Willemijn, ik vind de kleuren ook helemaal top. Prachtig is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige creatie heb je ervan gemaakt, Willemijn. Heel mooi geworden.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen