maandag 30 april 2012

Koetjesreep


Deze 'koetjes'reep chocola heb ik gepimpt voor Ad, een goede vriend van mn ouders, die toen ik nog thuis woonde, geregeld bij ons over de vloer kwam.
Aangezien zijn gezondheid niet optimaal is haalde mijn vader hem altijd op en bracht hem altijd weer naar huis aan het einde van de avond.
En als hij kwam had hij altijd wat lekkers bij zich voor ons allemaal, dat had hij dan speciaal voor ons gemaakt, dat was zo leuk altijd en dat blijf je altijd bij!
Ik hoorde van mn ouders dat zijn gezondheid nog meer achteruit gaat en op de kalender zag ik dat hij bijna jarig is .... en wat is er dan leuker om dan niet alleen een kaartje te krijgen, maar ook een leuk klein cadeautje erbij:) Deze keer een lekkere chocoladereep... Mjammmie...!!

Ik was aan het zoeken voor een leuk stempeltje en ineens zie ik dit lieve koetje.
Ingekleurd met Distress Ink, ook de randjes heb ik bewerkt met Distress Ink.
En natuurlijk weer het alfabet gebruikt van Crealies, zo maak je het cadeautje nog even iets specialer! 

Ik was zo lekker bezig met dit kleine cadeautje en dacht dit gaat echt leuk worden.... Nu die helemaal af is en ik kijk er naar denk ik het is echt heeeel leuk geworden!!
En dat geeft een heerlijk gevoel!!
X Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten