zondag 8 april 2012

Geldmapje

 Mn lieve vriendinnetje Eveline was gisteren jarig en ik wilde haar graag geld geven, kan ze zelf er iets leuks van kopen, maar om het geld zo 'los' te geven vond ik niet zo leuk...
Bij 'elke kaart een feestje' kwam ik een leuke Tutorial tegen van dit geldmapje, kben meteen aan de slag gegaan... en dit is het resultaat!

Vond het erg leuk om te maken en erg leuk voor iemand die je geld wilt geven... net even anders dan anders en daar hou ik van!!
De stempeltjes zijn van Crealies, ook de swirls zijn daarvan.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van roze glitter steentjes en in de bloem een dew drop.
Het mapje kan je dicht plakken, doordat ik klittenband gebruikt heb.

Geniet van het heerlijke lange paasweekend en tot de volgende keer!
X Willemijn

1 opmerking:

  1. Hoi Willemijn,
    Ik vind het zelf ook veel leuker om het geld te "verpakken" in bijv. een kaartje of boekje. Jouw geldmapje vind ik ook geweldig.
    Erg leuk te lezen dat je 6 katten hebt. Wij hadden 6 katten, maar zijn sinds een paar maanden katloos. Onze laatste kater Joep werd 16,5 jaar oud. Hij was erg ziek, dus heeft hij een spuitje gekregen. Je ziet, ik ben nu ook volger bij jou. Kunnen we elkaar in de gaten houden ;)
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen