dinsdag 10 april 2012

Flessen houder



 Ben is volgende week jarig en aangezien ik hem niet meer zie voor die tijd wilde ik perse zijn cadeautje vandaag aan hem geven.
Voor een man vind ik het best lastig vinden om iets te maken... maar het is me toch gelukt!!!
Ik weet dat hij heel, heel veel fietst in zijn vrije tijd en wat is dan leuker om een sportdrankje Aquarius te kopen met een rolletje Dextro.

 De Dextro heb ik aan een label gehangen met een plaatje van een mountainbiker. Helaas kon ik zelf geen stempel vinden van een mountainbiker, maar dan moet je gewoon even creatief nadenken en heb ik zelf een plaatje op het net gevonden... Tja..... zo kan het ook!!
Ik was weer helemaal blij dat het me gelukt was:)
Ik heb de houder niet ontzettend gepimpt, voor een man is dat toch weer anders vind ik.
Heb het vrij rustig gehouden, kheb bovenop wat glitters gezet, een gaasje met twee knoopjes en verder felicitatie stempeltjes.
Al met al vond ik het een erg leuk resultaat en wat was Ben er blij mee:)
En daar doen we het toch voor???!!!!

X Willemijn


1 opmerking: