maandag 19 mei 2014

Vrolijke zomersjaal / omslagdoek

Een heerlijke omslagdoek/sjaal gehaakt, vrolijk in het roze met rood/roze bloemen erop.
De rand eromheen heb ik ook in het rood gehaakt.
Dit is echt een projectje wat je zo af hebt en waar je lekker bij weg kunt dromen

Patroon: Haken & Kleur
--------------------------------------------------------------------------------
Op moment ben ik echt super, super super druk!
Met allemaal leuke dingen, daar over een klein poosje meer over.
Eerst wil ik jullie voorstellen aan Kodi & Roos, onze twee puppies *smelt*
Weggehaald bij hun vorige eigenaar, zaten heel een eventjes in het asiel, waar wij ze sinds vorige week hebben opgehaald.
Ze zijn nog heel klein, geboren 21 maart 2014.... en ze zijn zooo lief!!!
Stapte ik vanmorgen de woonkamer binnen, kwamen ze er met zn tweetjes aangerend om vervolgens me helemaal te knuffelen, kreeg overal likjes, zo leuk!!
Ze zijn nog niet zindelijk, dat moeten we ze echt gaan leren, want helaas liggen er nog vaak plasjes in huis:(
Vanaf donderdag de eerste cursus met ze. Heb er enorm zin in!
Het zijn echt onze babytjes.... *smelt*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten