dinsdag 22 april 2014

Klein project - verrassend resultaat

Bloemen... wie wordt daar nu niet blij van?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ze nooit koop voor mezelf, maar vaak komt mn moeder een bloemetje bij ons brengen, er staat wel vaak iets te bloeien bij ons in huis:)
Vooral de voorjaarsbloemetjes vind ik schitterend! Het blijft me verbazen dat uit zo'n klein knopje een prachtig bloemetje komt! Wat is de schepping toch prachtig gemaakt door onze God!

Toen ik deze paperclips tegen kwam op internet, moest ik die toch echt wel hebben!
Wat een joekels zijn het en het leuke is dat je er zo'n super lief bloemetje op kan plakken!
Zo gezegd zo gedaan.... en zeg nu eens zelf, zijn ze niet enorm schattig!?
Leuk voor aan een brief voor een van mn penvriendinnetjes, of waarom ook niet aan al mijn penvriendinnetjes.. ik heb er tenslotte wel 100 gekocht.

Het is een klein project met een verrassend resultaat

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat zoiets kleins zo'n groots effect kan hebben he! ❤️

    Super meid! Geniet ervan!

    Fijne dag nog!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word je toch helemaal vrolijk van, wat een gezellige bloemen-clips! Nou en wat is het allemaal mooi he, als je naar buiten kijkt. Wij hebben een prachtig scheppings-wondertje dat we van héél dichtbij kunnen bekijken: Een merel-nest in de klimop vlakbij onze achterdeur, zo bijzonder!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Mooi als cadeautje weg te geven.

    En ja, de prachtige schepping is zeer (ver)wonderlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk projectje is dat hé, handig voor restjes ook! Ik maak ze ook regelmatig en gebruik daar dan de grote paperclips van de HEMA voor, deze heb ik nooit eerder gezien, maar lijkt me wel heel handig met zo'n plakgedeelte! Geniet van al het moois om je heen meis!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer superleuk uit Willemijn, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat gaaf gemaakt, ziet er heel leuk en mooi uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen