donderdag 17 april 2014

Chococat - met gehaakt randje -


Helemaal dol ben ik op Chococat, vind ze zo enorm schattig!
Zou het komen omdat het een katje is :) 

Ik heb dit kaartje een randje gegeven, heel simpel is het met een erg leuk resultaat!
- Plak het kaartje op een stevig stuk karton, 
- Maak gaatjes met een gaatjes tang, ik heb de Crop a dile gebruikt, hier past moeiteloos haaknaald 2.0 doorheen, de afstand tussen de gaatjes is 1 cm en 0,5 cm vanaf de rand. 
- Haak 1 vaste en 3 lossen, herhalen tot het einde
- Haak 4 stokjes in de eerste boog van de 3 lossen en 2 vasten in de tweede boog van 3 lossen, herhalen tot het einde.

Het geeft een erg verrassend effect!

Dit kaartje komt in mijn Happyezz boek te zitten, daar binnenkort meer over....
----------------------------------------------------------------------
Ik merkte ineens dat ik op moment niet zo druk aan het bloggen ben, dat komt door een erg leuke reden: 
Onze caviaatjes, Wollie & Coco
Voordat ik ze had wist ik nog helemaal niets over ze, maar inmiddels ken ik ze door en door en dat in 2 weekjes dat ik ze heb.
Elke dag haal ik ze 3 x uit hun kooitje en mogen ze op de grond spelen, ik heb sinds kort waterdichte molton gekocht, want zindelijk zijn ze niet - was steeds aan het voelen of ze al geplast hadden - nu kunnen ze eindeloos spelen.
De meeste katjes komen kijken als ze spelen op de grond, ze vinden het erg interessant!

En oooooh.... ik heb ze gisteren voor het eerst in bad gedaan.... daar binnenkort meer over!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wat leuk gedaan zo dat randje er omheen gehaakt .
    en wat een schatjes je cavia,s
    wij hebben ze ook altijd gehad
    ook zo.n langhaar zo schattig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk je haak creatie en wat leuk cavia's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh geweldig toch die beestjes !
    En ja natuurlijk komt dat doordat er een katje op staat, hihihi, leuk gehaakt, geeft
    meteen een mooie look ☺
    Gezellige en fijne pasen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen