vrijdag 13 september 2013

Pillow doosje girl


Het is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb, ben afgelopen tijd erg druk geweest, maar de herfst komt er weer aan en dan ga ik weer volop freubelen op mijn hobby zolderkamertje:)

Dit is een pillowdoosje wat ik om heb getoverd tot een schattig meisjes kraam cadeautje... in oktober is er een samenzangavond in Terwolde en ik ga er staan met mijn freubels om te verkopen voor goede doel: Bond tegen het vloeken

Ik heb er heel veel zin in!!

Liefs Willemijn

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosje, Willemijn.
    Heel leuk om als kraamkadootje te geven en te krijgen natuurlijk.
    Succes met de verkoop, mooi doel.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij voor een goed doel
    creaties maakt, deze ziet er ook heel
    erg leuk en lief uit ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk doosje en een goed doel suc6
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Willemijn, woon je in of dichtbij Terwolde? Wat leuk dat je daar gat staan met je spullen. Als ik nou weet wanneer dat is, wie weet kom ik dan even kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, hihihi, wat dom: je pillowdoosje is weer helemaal leuk geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer supermooi en gaaf gemaakt Willemijn, ik vind het super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen