zondag 22 september 2013

Bloemenslinger

Ik wilde eens een bloemenslinger proberen te haken en het is me gelukt! Het is erg leuk om te doen! Je kunt zo leuk en makkelijk elk bloemetje een ander kleurtje geven:)

Ik sta bij het kraampje van de Bond tegen vloeken met mijn zelf gemaakte creaties op 12 oktober.
Bekijk / lees onderstaand berichtje en misschien wil je ook komen.

Liefs Willemijn

Zangavond in Terwolde de Vecht

De werkgroep Apeldoorn organiseert D.V. op zaterdag 12 oktober 2013 een zangavond in Terwolde de Vecht.
Het orgel-, koor- en samenzangavond ten bate van de Bond tegen vloeken wordt gehouden in het kerkgebouw van de Gereformeerde Gemeente aan de Avervoordseweg 32 in Terwolde-de Vecht.
Medewerking wordt verleend door: ‘Bovenstemgroep Noord-Oost Veluwe’ o.l.v. Lulof Dalhuisen, het kinderkoor ‘De jonge stem’ o.l.v. Arjan van ’t Zelfde, Piet Muilwijk (orgel), Theo Bijkerk en Erwin Bleumink (trompet).
Hans Leune spreekt een appelwoord.
Jong en oud zijn van harte welkom, de toegang is gratis. Collecte t.b.v. de Bond tegen vloeken.
De zangavond begint om 19.00 uur, de kerk is open om 18.30 uur.



5 opmerkingen:

  1. succes hoor met de verkoop

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat leuk zo'n bloemenslinger. Ziet er heel vrolijk uit. De zangavond is heel dichtbij hier, maar net dan is mijn nichtje jarig.
    Succes met de voorbereidingen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk je gehaakte bloemenslinger, heel veel succes met de verkoop Willemijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor , je bloemenslinger, veel verkoopplezier
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi je bloemenslinger! En veel koopplezier :) Hier gaat alles goed, ik moet nog een 7 weekjes wachten op onze kleine meid :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen