woensdag 30 januari 2013

Geboorte tasje



Collegaatje vroeg aan mij of ik iets wilde maken voor kraambezoek waar ze van het weekend heen gaat.
Daar hoef ik niet lang over na te denken, hartstikke leuk dat ze me vraagt!
Ze wilde iets hebben om geld in te doen, tja wat ga je dan maken.... een kaartje vind ik zo standaard ik hou toch van iets aparts/anders.. 
Dit leuke tasje heb ik voor haar gemaakt.

Het is gemaakt met de nestabilities mallen, die kan je door de Spellbinder heen halen. Ik heb dat apparaat en wat mallen, maar tot nu toe te weinig er nog mee gedaan, dit tasje vond ik enig, er zullen er vast meer volgen:)



Tussen al mijn stempels kwam ik moeder konijn tegen met haar babies, aangezien het voor een tweeling is is deze wel heel erg toepasselijk! Ik was er dan ook meteen weg van...

De swirl is van Sizzix, de blaadjes en bloemen zijn van Noor! Design.
Ze zijn errug leuk om 'dubbel' te gebruiken zodat je de onderste bloem kan zien:)

De namen zijn gemaakt met de letterstans van Crealies, zo krijg je een persoonlijk tasje.

Verder heb ik het afgewerkt met veertjes, meeldraadjes, jutte, knoopjes en de perlen pen is weer gebruikt, die blijft favoriet!

Morgen ga ik mijn collegaatje er hopelijk blij mee maken:)

Gezellige dag gewenst! Groetjes Willemijn

6 opmerkingen:

  1. Wat een supertas en die konijntjes zijn beeldig ! Daar zal je collegaatje en de kraamvrouw heel blij mee zijn, dat kan niet anders !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Willemijn wat super weer wat je hebt gemaakt voor je collega, ik vind het supermooi geworden. Heel origineel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn, hier ga je en je collegaatje en de moeder blij mee maken!! Wat een ontzettend origineel geboortetasje!
    Mooie letters van Crealies, die staan nog op mijn wishlist!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onzettend mooi tasje Willemijn, ontzettend leuk gedaan.
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen