maandag 23 december 2013

Merry Christmas slinger



Ik heb meegedaan met de kerstfreubel op de leuke pagina Jong Hip en Creatief op Facebook.
We hebben loodje getrokken en toen hebben we voor diegene die we getrokken hadden iets leuk gemaakt wat te maken moest hebben met kerst.
 
Ik heb mijn vilt uit de kast gehaald, ik heb kerstboompjes gestanst met de Big Shot en letters geknipt daarna heb ik alles aan elkaar genaaid met de hand, versierd met kraaltjes en glinsteringen, lintje erdoor heen en klaar is de Merry Christmas slinger!
 
Het was een erg leuke opdracht!
 
Als je het leuk vindt om ook mee te doen aan, je kan je nu opgeven voor de valentijn freubel....
Kom je een kijkje nemen in deze gezellige creatieve meiden groep?
 
Jong Hip en Creatief is op Facebook te vinden....
 
Liefs Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg leuk en gezellig uit, vilt is
    altijd wel leuk !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwww dit is werkelijk prachtig gemaakt lieverd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Willemijn, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen