vrijdag 18 oktober 2013

Zakdoekhoesje

Wat vind ik het heerlijk als je buiten de regen hoort tikken en je zit gezellig warm binnen in je huisje... ik ben toen eventjes mijn hobbykamer ingedoken om mn haaknaald te pakken en bolletjes katoen uit te zoeken en ben toen heerlijk in de woonkamer aan de slag gegaan om dit leuke zakdoekhoesje proberen te maken...

Het patroontje komt van lief blog-dinnetje Jenneke en kan je HIER vinden, ik heb alleen gekozen voor een andere bloem erop.

Ik ga er zeker meer haken, want ik vond het errug leuk om te doen... helemaal het resultaat:)

Groetjes Willemijn

5 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwww wat is ie gaaf ook met jou bloem zeg...helemaal toppie moppie

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,

    Via Jenneke op je blogje terecht gekomen :) en volger geworden!

    Wow wat een leuk zakdoek hoesje heb je gemaakt!!!

    Alvast een fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    (Er loopt bij mij een superleuke give away,doe je gezellig mee?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee..wat leuk! Ik zag hem en dacht die komt me bekend voor...maar we hebben dezelfde Blogdin...hahaha
    Hij is mooi geworden, lekkere vrolijke kleuren, ik hoop alleen dat je hem niet te vaak nodig zal hebben...LOL!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi
    Wat een leuk idee weer,en prachtig gehaakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willemijn!
    Wat en leuk haakwerkje. Ik ga eens even kijken bij je blogdin Jenneke. EN ik zoek nog even naar ene berichtje van jou hoe het in Terwolde was...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen