zaterdag 11 mei 2013

Moederdag cadeautje

Voor moederdag geef ik altijd een cadeautje, leuk om te maken en leuk om te geven!

In de winkel heb ik een lekkere reep Bros chocolade gekocht, daarom heen heb ik een soort hoesje gemaakt, zodat je de reep er zo uit kan schuiven.
En dan begint het leukste om te doen: PIMPEN, helemaal mijn ding!

Het meisje dat een kopje thee drinkt heb ik gekleurd met H2O gloss en Distress Ink, ik heb aan wat randjes wat glittertjes gebracht.

De bloemen komen uit eigen voorraad, bewerkt met de swirls van Noor!Design en wat meeldraden:)

Het naam stempeltje links onderaan blijft een schatje! en helemaal ideaal voor deze cadeautjes, want iets aan je moeder geven doe ik met liefde!

Deze heb ik gemaakt voor mijn schoonmoeder, een schat van een mens!! Vanmiddag kreeg ik een smsje van haar dat ze hem heeft ontvangen... ik dacht die kan ik dan alvast laten zien:)

Binnenkort laat ik ook het cadeautje zien die ik aan mijn moeder heb gegeven:)

Voor allemaal een fijn weekend! Liefs Wil

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dat weer prachtig gemaakt .Daar gaat je moeder heel blij mee zijn .
    Fijne dag morgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit supermooi gemaakt voor je schoonmoeder Willemijn, ziet er superleuk uit. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie heb je gemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat je schoonmoeder er heel blij mee is. Hij is ook schitterend en dan ook nog een lekker een reep bros erin. Dat is toch genieten.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk geworden zeg groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk (en lekker) zeg zo'n opgepimpte reep chocola ! Stempel is ook prachtig ingekleurd. Ben benieuwd naar wat je jouw moeder hebt gegeven. Bedankt voor je complimentje voor mijn nieuwe profielfoto. Gemaakt door mijn man toen we een weekendje in een hotel hebben gezeten met ons gezinnetje. Wat een heerlijke luxe zo'n hotel ;-)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg, ik
    vind hem echt schitterend, woww ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen