vrijdag 8 maart 2013

Kraft tasje gepimpt



Graag wil ik jullie dit tasje laten zien, je kunt er een klein aardigheidje in stoppen en tadaa klaar is kees...
en je hebt een klein cadeautje :)

Het stempeltje is van Magnolia en gekleurd met de Distress Ink en de H2O verf.
Ik heb wat glitters op haar jurkje aangebracht voor iets extra's.
De bloemen en blaadjes zijn van Noor!Design, alles bij elkaar vind ik het een schattig geheel:)


Als afwerking heb ik knoopjes, meeldraden, perlen pen dropjes en jutte gebruikt.

Groetjes Willemijn

8 opmerkingen:

  1. Een heel leuk tasje, Willemijn.
    Altijd leuk om te geven met iets erin.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk tasje Willemijn. Leuke foto van jou met je kat.

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Willemijn en wat leuk dat we samen in het designteam van een hoop inspiratie challenge blog zitten, ik heb er zin in en vind het ook wel een beetje spannend hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig tasje willemijn, en lekker handig voor een kleinigheidje :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willemijn,
    je tasje is echt een supercreatie zeg! Het is erg leuk om zoiets cadeau te krijgen! Heb zelf een keer een heel mooi tasje gekregen met inhoud en dat tasje staat nog steeds op mijn knutselkamer!
    Leuke foto van jou met een van de poezen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dannnn wat heb je een leuk tasje
    gemaakt, echt schitterend.
    Je hebt een hele leuk stijl ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tasje heb je gemaakt! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen