dinsdag 26 februari 2013

Beterschaps tasje


Dit tasje heb ik gemaakt voor Ramona, zij is een van mijn snailmail vriendinnetjes, ik heb al paar keer de vraag te horen gekregen wat dat nu precies is: Het houdt in : Leuke post maken, freubeltjes, knutsels, het is allemaal erg vrij en iedereen maakt wat anders en een brief schrijven voor andere meiden en naar elkaar opsturen! Heel leuk en errug verslavend hihi...beetje hetzelfde als penvriendinnen zoals ze dat vroeger noemde maar dan in een creatief jasje...

Ramona heeft me laten weten dat ze erg houdt van de kleur paars en dat ze een dierenvriend is:)
Nou helemaal top daar kan ik wat mee.... Het lieve stempeltje is Magnolia, kon niet missen natuuk:)


Ik vond het wel leuk om iets anders te doen dan anders, ik ben mn kasten in gedoken en kwam 'eruit' met kralen, hartsikke leuk!!
Ik heb een lange kralenslinger ervan gemaakt, eerst wilde ik er een armbandje van maken, maar die maten zijn zo moeilijk om te beslissen... dan maar een leuke ''ketting'' voor aan het tasje.

Als laatste heb ik er keelsnoepjes erbij gedaan en op naar de post, ze heeft hem inmiddels ontvangen en vond het errug leuk...

Wat vinden jullie ervan?

Liefss Willemijn

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Willemijn en het ziet er helemaal super uit wat je voor haar gemaakt hebt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woowww Willemijn, wat een super tasje,
    dat ziet er echt geweldig uit, en wat
    een toffe kleuren, helemaal mijn ding.

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top ! Geweldige tas en mooie ketting.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje willemijn :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben nu hier te vinden willemijn!!!ik ben het he ramona van fb ben met fb gestopt;) had je gemaild maar hoor niks xx

    BeantwoordenVerwijderen