woensdag 5 december 2012

Kerstster



Heerlijk het is woensdagmiddag en dat betekent dat ik altijd vrij ben:)
En dan betekend freubelen:)
 
Ik kom bijna in tijdnood te zitten,  het is alweer over 3 weken kerst en ik heb nog zoveel leuke ideeen in mn hoofd voor de kerst qua freubels...
Maar goed... ik ga zo weer lekker aan de slag, ook deze keer heb ik iets gepimpt voor de kerst...
Deze ster zag ik liggen bij de Xenos en dan liggen ze daarna heel snel bij me thuis hahah:) ik heb wat gaas aan de randen geplakt voor een leuk doorkijk systeem:)
 
Ik merk dat pimpen echt mijn ding is, het is anders dan anders en het is zooo leuk om te doen!!
 
 
Tilda heb ik gekleurd met Distress Ink en H2O verf, haar vleugeltjes en het randje van haar jurkje heb ik met glitters bewerkt.
De bloemen en blaadjes zijn van Crealies.
Verder de perlen pen gebruikt en een heel mooi kerst achtig design papiertje.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerst creatie vinden.
Groetjes Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind hem GEWELDIG. En die tijdnood heb ik ook hoor ! Oppimpen vind ik ook steeds leuker :-)
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal prachtig Willemijn, een plaatje is het geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstster heb je gemaakt willemijn :-)
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen