donderdag 4 oktober 2012

Cijfer 8 gepimpt




Kwas laatst bij Xenos en zag deze leuke 8-en liggen en dacht meteen leuk die ga ik pimpen voor mn nichtje die 8 geworden is:)
Helaas had ik haar verkeerde geboortedata en bleek ze 9 jaar te worden, tja.... 

Het is al met al een heel vrolijk bloemenachtje geworden. Het gras en de bloemenrand (bordersstans nr 13 en 18) en hekje (shapes nr 15) zijn van Crealies
De bloementjes zijn van Magnolia Doo-Hickeys en Leane Creatief.

Het lieve stempeltje Spring Bringer van Wee stamps heb ik ingekleurd met Distress Ink en H2O, de vleugeltjes heb ik bewerkt met Sticksel.

Het papiertje heb ik op de beurs gekocht en is van Bo Bunny. Past er helemaal leuk bij zo.

Het geheel afgewerkt met knoopjes. Kheb laatst een heeeeeleboel knoopjes gekocht en wat is dat leuk om in een grote bak knoopjes uit te zoeken:)

Kben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden.
Liefs Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig, Willemijn. En ik denk dat je nichtje dat ook wel vind, ondanks dat het een acht is in plaats van een negen. Ze zijn ook zo snel groot.Hihi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een super leuke acht heb je gepimpt! Heel erg mooi :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al is het een 8 en had het een 9 moeten zijn, ik vind hem helemaal super geworden Willemijn, hoe dan ook ze zal er superblij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien kan je ook nog een 1 vinden, dan wordt het 18 ;-)

    Ik vind de 8 echt super geworden !

    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen