zondag 9 september 2012

Lekker roze...


Goedemorgen allemaal,
 
Wat een fantastisch weertje is het vandaag, daar worden we toch allemaal vrolijk van:)
Daarom een lekker ROZE projectje:)
 
Het super schattige stempeltje is van Lalaland, ingekleurd met Distress Ink en H2O verf, ik heb nog wat stickles het rokje onderaan gebracht.
 
De bloemen zijn zo kant en klaar, met daar tussen meeldraden.
Malon heb ik gemaakt met de shapes nr 20 van Crealies, ook 'je bent jarig' komt van Crealies.
Dat zijn stempeltjes, ze hebben allemaal verschillende teksten, erg leuk en handig en dat voor een klein prijsje!
 
Verder heb ik wat Dew Drops hier en daar geplakt, ik heb de parelpen gebruikt die blijven gewoon zoo leuk en handig:)
 
Dit vond ik zo leuk dat ik het jullie even wil vertellen, Ismo kwam bij me en vroeg of ik wat wilde maken voor zijn vriendinnetje... want hij had zaterdag verjaardag van haar.
Nou..... daar hoefde ik niet lang over na te denken, TUURLIJK hartstikke leuk zelfs!!!
Ik heb er een klein cadeautje van gemaakt, ik heb namelijk een soort van doosje gemaakt waar een pak Merci in zit:)
 
Geniet van het prachtige weer deze dag:)
 
Groetjes Willemijn
 

2 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gedaan Willemijn, super. Ik vind dat zachte roze helemaal geweldig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi en lekker kadootje !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen