zaterdag 5 mei 2012

Toffee doosje

Schoonpaps en mams waren 31 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij.
Bij Crealies heb ik pas wat leuke mallentjes gekocht en ook wat boxmallen en daar kan je deze geweldige leuke doosjes van maken!

Nu ik zo de foto''s bekijk zie ik dat ik ze ernorm slecht gemaakt heb... sorry daarvoor!
Het was ook even gekkenwerk.... het was donderdag en vrijdag hadden we de bruiloft van de broer van Arno en ze zouden zaterdag 31 jaar getrouwd zijn... dus ik snel aan de gang om iets leuks te maken... aangezien ik pas donderdagavond rond de klok van 24:00 uur klaar was met het cadeautje en het dan niet geweldig is om fotos te maken dacht aaah dat doe ik vrijdag ochtend wel eventjes... tja en dan heb je haast en dan worden ze dus zoals dit resultaat hahah.

Helaas is het doosje niet goed te zien op de foto's pa en ma waren er erg blij mee:) In het doosje heb ik een zak Chokotoff's gestopt... wat natuurlijk helemaal leuk is in zo'n toffee vorm.

Het doosje heb ik mooi gemaakt met verschillende hartjes, mn nieuwe hartjes mal, knoopjes, gaas, stempeltjes, perlen pen droppeltjes en een lintje.
X Willemijn

1 opmerking: