zaterdag 31 maart 2012

Snoeppot voor het bruidspaar



 
Wij hebben afgelopen donderdag bruiloft van onze zus gehad, het was een geweldige leuke dag geweest waar we met veel plezier op terugkijken!
Met alle broers en zussen hebben we geld ingezameld om cadeau's ervan te kopen, het overige geld hebben we in het piramide doosje gestopt, die ik in elkaar heb gefreubeld, die kan je een paar creaties terug vinden.
Ik vind het zelf ook altijd leuk om kleinigheidjes te krijgen ... ja ja ik ben gek op cadeautjes klein of groot :) vooral als het verrassing is!

Was paar weken geleden aan het winkelen voor de outfit op de bruiloft en waar kom ik mee thuis???? Knutselspullen hahahha!
Bij Pipoos zag ik een erg leuke papierblog speciaal voor bruiloften....
Uiteindelijk is dit het geworden!!


Ik heb er lekkere spekkies ingestopt, die heb ik echt op het einde er pas ingedaan, anders was ik bang dat ik met een lege pot zou aankomen... :)
Het bruidspaar vond het errug leuk en lekker! En daar doen we het voor!!!

Allemaal fijn weekend! X Willemijn


1 opmerking: